Fakta om Rabih



Namn:
Rabih Jaber

Ålder: 22

Uppvuxen i:
Lycksele

Bor: Lycksele

Familj: Mamma, pappa, tre syskon

Civilstånd: Flickvän

Utbildning:
Barn

Yrke: Sibylla

Hade jag inte varit kille hade jag blivit: Tjej

Intressen förutom musik: Fotboll

Person som varit viktig för mitt musikintresse: Mamma

Första gången jag uppträdde: Var i duschen

Instrument jag spelar: Jag visslar

Lyssnar på: Chris Brown

Tittar på: Fotboll, serier och reklam

Läser: Rubrikerna

Klär mig: Ja

Något ni inte visste om mig: Nykterist 

Ovana: Alltid trött

Vanligaste tanke: ”Varför?”

Jag är dålig på: Komma ihåg

Han/hon spelar mig i filmen om mitt liv: Denzel Washington

Så lever jag om fem år: Beror på er

lite fakta om Rabih bara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0