Födelsedagar:)

Tjaaaaa alla:) ja jag fyllde år i lördags (17 april) och idag fyller min sköthäst Jonna år:)(20 april)

Här är hon:)



Nog om födelsedagar,alla har väl hört låten Hurricane och så snart som möjligt när tunén kommer så lägger jag upp den:) & jag har fått ett svar av Rabih på www.reboundmusic.se hemsida :) som jag tänke lägga upp för er som är nyfikna:) men tycker ni inte att dom har varit lite lata och inte har skrivit så mycket på hemsidan?!Dom har inte skrivit sedan 17 april och det är ju 3 dagar!

Image and video hosting by TinyPic 




Kommentarer
Postat av: R A B I A <3

vill ni ha en blogg design ?

Bra blogg tjejeer ;)

2010-04-25 @ 21:54:36
URL: http://mjukisbyxaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0