info om Eddie!


Eddie Razaz

Eddies klipp

Ålder: 20

Uppvuxen i: Haninge, Stockholm

Bor: Haninge

Familj: Mamma, pappa, tre bröder och en syster

Civilstånd: Singel

Utbildning: Estetisk sång

Yrke: Studerande

Hade jag inte varit sångare hade jag blivit: Sångpedagog

Intressen förutom musik: Skriva, matlagning, umgås med nära och kära

Person som varit viktig för mitt musikintresse: Rob Thomas, Adam Levine (Maroon 5)

Första gången jag uppträdde: Ettans talangshow

Instrument jag spelar: Piano

Lyssnar på: Allt möjligt

Tittar på: Allt möjligt

Läser: Skönlitteratur, tidningar, noveller

Klär mig: Speciellt

Något ni inte visste om mig: Att jag lagar jättebra mat.

Ovana: Otålig

Vanligaste tanke: ”Var är min ipod?” Haha!

Jag är dålig på: Att vänta

Han/hon spelar mig i filmen om mitt liv: Johnny Depp

Så lever jag om fem år: Förhoppningsvis som etablerad sångare och låtskrivare som lever på musiken

Därför ska ni rösta på mig i höst: För att jag är mig själv, rolig, trevlig och ödmjuk! :) Och jag sjunger bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0